Tin Ngân hàng tuyển dụng Toàn quốc

Ngân hàng/Công ty Tài chính, tổ chức khác có nhu cầu đăng tin tuyển dụng miễn phí vui lòng gửi đề nghị về email: [email protected]

NH.Nước ngoài Ngân hàng TNHH INDOVINA thông báo tuyển dụng vị trí Receptionist[30.06]

Ngân hàng TNHH INDOVINA thông báo tuyển dụng vị trí Receptionist tại TP.HCM:

Địa điểm làm việc:
Hội sở - 97A Nguyễn Văn Trỗi, Phường 12, Quận Phú Nhuận, TP.HCM

Mức lương: Cạnh tranh

Hạn chót nộp hồ sơ: 30.06.2017

1. Mô tả công việc:

- Trực tổng đài: Nhận và chuyển các cuộc điện thoại đến nhằm đảm bảo thông tin được chuyển tải, cung cấp đầy đủ, kịp thời.

- Lễ tân: Đón tiếp khách hàng đến và hướng dẫn khách hàng liên hệ với các phòng ban, cá nhân có liên quan.

- Tiếp nhận thư từ, báo chí đến và chuyển cho cá nhân có liên quan.

- Cập nhật và thay đổi các thông tin có liên quan đến việc thay đổi nhân viên, số điện thoại liên lạc của Hội sở, các chi nhánh, số điện thoại nội bộ của nhân viên nhằm đảm bảo tính chính xác, kịp thời cho nhiệm vụ trực tổng đài và các công việc hành chính.

- Thực hiện các nhiệm vụ khác do Trưởng phòng Hành chính Quản trị phân công.

2. Yêu cầu chung:

- Nữ tuổi từ 22-28. Tốt nghiệp Đại học/ Cao đẳng các ngành có liên quan (hệ chính quy)

- Ngoại hình cân đối, dễ nhìn, giọng nói rõ ràng dễ nghe, gương mặt tươi cười.

- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong công tác lễ tân, hành chính.

- Tiếng Hoa lưu loát và giao tiếp tốt, đáp ứng được yêu cầu công việc.

- Giao tiếp hòa nhã, xử lý tình huống và biết lắng nghe ý kiến phản hồi từ khách hàng.

- Biết cách sắp xếp công việc và quản lý thời gian hiệu quả.

3. Hồ sơ xin việc gồm:

1. Đơn xin việc bằng tiếng Anh, ghi rõ vị trí dự tuyển.

2. Thông tin ứng viên có dán ảnh theo mẫu đăng trên website của Ngân hàng.

3. Bản sao bằng tốt nghiệp Đại học/Cao đẳng, bảng điểm, chứng chỉ ngoại ngữ, chứng chỉ tin học, các chứng chỉ liên quan khác (bản mềm, gửi qua mail).

4. Sơ yếu lý lịch có xác nhận của địa phương.

5. Giấy chứng nhận sức khỏe (thời gian không quá 6 tháng kể từ ngày cấp).
Ứng viên có thể gửi trước hồ sơ từ mục số 1-3, hồ sơ theo đúng yêu cầu sẽ bổ sung khi đến Ngân hàng nhận việc.

Thông tin liên hệ:

Ms. Do Thi Thanh Hang
Deputy Head of Human Resource Management Dept.
Indovina Bank Ltd. - Head Office
97A Nguyen Van Troi, Ward 12, Phu Nhuan Dist., HCMC.
Tel: (84-8)3942 1042
Fax: (84-8) 39 421 1031
Email: [email protected]
Website: NGÂN HÀNG TNHH INDOVINA

Lưu ý: Ngân hàng chỉ liên hệ với các ứng viên hội đủ tiêu chuẩn. Hồ sơ xin việc sẽ không hoàn trả lại.

UB hỗ trợ INDOVINA đăng tin tuyển dụng!
 

NH.Nước ngoài Ngân hàng TNHH INDOVINA thông báo tuyển dụng vị trí Giao dịch viên Phòng ngân quỹ [30.06]






Ngân hàng TNHH INDOVINA
thông báo tuyển dụng vị trí Giao dịch viên Phòng ngân quỹ:

Địa điểm làm việc: Ngân hàng Indovina – Chi nhánh Hải Phòng - Số A1/9 Lô 8A, Lê Hồng Phong, Q. Ngô Quyền, Hải Phòng


1. Công việc:


Thu chi tiền mặt VNĐ và các loại ngoại tệ

• Chuyển khoản, thu đổi ngoại tệ, chi kiều hối Western Union

• Mở tài khoản, phát hành và quản lý thẻ ATM

• Thực hiện các nhiệm vụ SMS Banking và các nhiệm vụ khác

• Sắp xếp, lưu trữ hồ sơ chứng từ kế toán; thực hiện các báo cáo kế toán, thống kê liên quan đến nghiệp vụ phòng ngân quỹ theo quy định hiện hành của IVB và của Ngân hàng Nhà nước

• Thực hiện các nhiệm vụ liên quan khác theo chỉ đạo của cấp quản lý hoặc Trưởng phòng.


2. Yêu cầu:

Tốt nghiệp Cao đẳng/ Đại học chuyên ngành tài chính ngân hàng, kinh tế, Quản trị kinh doanh (hệ chính quy)

• Tiếng Anh giao tiếp thành thạo. Ưu tiên ứng viên biết Tiếng Hoa

• Vi tính văn phòng, đáp ứng được yêu cầu công việc

• Năng động, trung thực, chăm chỉ, cẩn thận và chính xác

• Tác phong chuyên nghiệp, tính tuân thủ và tinh thần trách nhiệm cao.

• Kỹ năng làm việc độc lập và tinh thần tập thể tốt.


3. Thông tin liên hệ:

Ms. Pham Thi Bich Ngoc
Heard of General Administration Dept.
Indovina Bank Ltd. - Hai Phong Branch
Số A1/9 Lô 8A, Lê Hồng Phong, Q. Ngô Quyền, Hải Phòng
Tel: (0904) 218.479
Fax: (+84-31) 3757072
Email: [email protected]
Website: INDOVINA BANK LTD.


UB hỗ trợ INDOVINA đăng tin tuyển dụng!
 

NH.Nước ngoài Ngân hàng TNHH INDOVINA thông báo tuyển dụng vị trí Nhân viên TTQT - Trung tâm kinh doanh[30.06]





Ngân hàng TNHH INDOVINA thông báo tuyển dụng vị trí Nhân viên Thanh Toán Quốc Tế - Trung Tâm Kinh Doanh tại Thành Phố Hồ Chí Minh.


Địa điểm làm việc: 97A Nguyễn Văn Trỗi, Phường 12, Q. Phú Nhuận, Tp.HCM

Số lượng: 01 nhân viên


1. Mô tả công việc:

-
Tư vấn và giải thích cho khách hàng các sản phẩm liên quan đến nghiệp vụ TTQT

- Xử lý các giao dịch chuyển tiền quốc tế (chuyển tiền đến và chuyển tiền đi)

- Xử lý các giao dịch LC và nhờ thu (nhập khẩu và xuất khẩu)

- Soạn điện SWIFT khi cần

- Lập báo cáo gửi Ngân hàng Nhà nước và Hôị sở khi cần

- Thực hiện các nhiệm vụ khác do Lãnh đạo phòng phân công


2. Yêu cầu công việc:

-
Nam/Nữ từ 22-35 tuổi, ưu tiên ứng viên tốt nghiệp đại học chuyên ngành tài chính - ngân hàng, kinh tế, ngoại thương (hệ chính quy).

- Có kiến thức vững chắc về UCPDC600, URC522, URR725…cũng như các quy định liên quan của Ngân hàng Nhà nước về TTQT

- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm ở cùng vị trí (ưu tiên nam)

- Có kỹ năng về kế toán, tiếng Anh thành thạo (TOEIC 600 trở lên hoặc tương đương)

- Thành thạo vi tính văn phòng (bằng B trở lên).

- Có kỹ năng giải quyết vấn đề và quản lý thời gian

- Kỹ năng giao tiếp, đàm phán tốt.

- Kỹ năng làm việc độc lập và làm việc theo nhóm tốt.

-
Trung thực, cẩn thận, chính xác

- Tính tuân thủ và tinh thần trách nhiệm cao

- Tinh thần tập thể tốt.

- Sức khỏe tốt, đáp ứng được yêu cầu công việc

- Cao từ 1.55 m (đối với Nữ) và 1.65 m (đối với Nam).

- Ngoại hình cân đối, dễ nhìn, gương mặt tươi cười, cởi mở, thân thiện.

- Giọng nói rõ, dễ nghe.

- Lý lịch rõ ràng, hạnh kiểm tốt.


3. Hồ sơ xin việc gồm:

1. Đơn xin việc bằng tiếng Anh, ghi rõ vị trí dự tuyển.

2. Thông tin ứng viên bằng tiếng Anh có dán ảnh theo mẫu đăng trên website của ngân hàng.

3. Bản sao bằng tốt nghiệp Đại học/Cao học, bảng điểm, chứng chỉ ngoại ngữ.

4. Sơ yếu lý lịch có xác nhận của địa phương.

5. Giấy chứng nhận sức khỏe (thời gian không quá 6 tháng kể từ ngày cấp).

6. Chứng chỉ tin học, các chứng chỉ liên quan khác (nếu có).

(Ứng viên có thể gửi trước hồ sơ từ 1-2&3 bằng email, hồ sơ từ mục 4-6 sẽ bổ sung theo đúng yêu cầu khi đến Ngân hàng nhận việc).


4. Thông tin liên hệ:

Ms. Nguyen Thuy Nha Thu
General Administration Dept.
Indovina Bank Ltd. - Business Center
97A Nguyen Van Troi, Ward 12, Phu Nhuan Dist., HCMC.
Tel: (84-8) 39421042 (Ext: 1332)
Fax: (84-8) 39421043
Email: [email protected]
Website: NGÂN HÀNG TNHH INDOVINA
Lưu ý: Ngân hàng chỉ liên hệ với các ứng viên hội đủ tiêu chuẩn. Hồ sơ xin việc sẽ không hoàn trả lại


UB HỖ TRỢ INDOVINA ĐĂNG TIN TUYỂN DỤNG!
 

NH.Nước ngoài Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Campuchia - CN TP.HCM thông báo tuyển dụng nhiều vị trí [30.05]

View attachment 9781

Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Campuchia (BIDC) - Chi nhánh Thành phố Hồ Chí Minh
thông báo tuyển dụng sinh viên người Campuchia đang học năm cuối hoặc đã tốt nghiệp Đại học tại Việt Nam.

1. Vị trí tuyển dụng.
- Quan hệ Khách hàng: 25 - 30 người
- Thẩm định Khách hàng: 15 - 20 người
- Chuyên viên giao dịch (Thị trường liên Ngân hàng): 4 - 6 người
- Chuyên viên Marketing: 5 - 7 người
- Chuyên viên Tài chính Kế toán & ATM: 5 - 7 người

2. Phương thức tuyển dụng
Gửi lý lịch trích ngang (CV) theo các cách sau:
- Đăng ký qua thư điện thử theo địa chỉ: [email protected]
- Hoặc gửi thư về địa chỉ: Ngân hàng Đầu tư & Phát triển Campuchia - CN TP.HCM - số 110 Cách Mạng Tháng 8, Phường 7, Quận 3, TP.HCM

3. Hạn nộp hồ sơ: 30.05.2017

Chi tiết tuyển dụng theo file đính kèm
BIDC thông báo!
 

Attachments

  • TB-Tuyen-dung-sinh-vien-Campuchia-nam-2017.pdf
    487 KB · Views: 539

NH.Nước ngoài [USA] Chương Trình Thực Tập Tại Quỹ Tiền Tệ Quốc Tế 2018 (Tài Trợ Toàn Phần Cho Sinh Viên Quốc Tế)


Overview

The Information Technology Department (ITD) of the International Monetary Fund (IMF) is offering internship opportunities. The internship program aims to provide graduate-level students the opportunity to acquire cutting edge work experience in the context of an international organization.


View attachment 9736
Details

The program is designed to complement development-oriented studies with practical experience in areas such as Information Technology, Computer Science and Big Data.
Internships take place at the IMF's headquarters in Washington, D.C. Internship assignments range from 3 to 6 months. During this period, interns work under the supervision of an experienced ITD staff. Internship projects and assignments vary and are dependent on ITD work program.

Cost/funding for participants:

Fully Funded

Opportunity is About:

Computers & ITEconomics, Business, Management & Finance

Eligibility

Candidates should be from Vietnam and > 100 other countries

Qualifications
Successful internship applicants will:

  • have outstanding grades;
  • have an excellent command of English (both written and oral);
  • show an interest in, and aptitude for working in a multicultural environment.
The ITD Internship Program does not guarantee further employment with the IMF upon completion of the internship or graduation. Nonetheless, successful interns could be considered if suitable openings arise in the future.

Selection Process:

Interns are selected on a competitive basis. Candidates are short-listed based on their qualifications, their field of specialization, their academic performance record, and their interest. The selection decision, based on how well the candidate's studies align with the department's work, is made by the hiring managers.

Educational Requirements:

Students interested in the ITD Internship Program must be enrolled in a graduate-level degree program in a relevant field, such as information technology (computer science, information systems management). Only those students who will return to school upon completion of their internship assignments would be eligible.

The IMF is committed to achieving a diverse staff, including gender, nationality, culture and educational background.

Compensation and Benefits:
  • competitive salary;
  • round-trip economy class air travel to Washington, D.C. from their duty station (university);
  • limited-term visa may be facilitated for non-US and non-resident candidates;
  • limited medical insurance coverage; and
  • information to help interns locate suitable accommodation in the Washington metro area.
>>> APPLY HERE

Deadline: December 31, 2017
 

NH.Nước ngoài HSBC tuyển dụng vị trí Quản lý IBT Relationship Manager (GCB6) tại TP.HCM [31.05]

View attachment 9680

Some careers shine brighter than others.

If you’re looking for a career that will help you to stand out, join HSBC and fulfil your potential. Whether you want a career that could take you to the top, or simply take you in an exciting new direction, HSBC offers opportunities, support and rewards that will take you further.

HSBC Commercial Banking serves millions of businesses ranging from small, to large corporates, providing commercial customers with a full range of banking services including: Global Trade and Receivables Finance, RMB solutions, multi-currency business accounts, payments and cash management, and wealth management and insurance, as well as a comprehensive range of financing solutions.

With dedicated Relationship Managers and Product Specialists providing local support and advice in over 60 countries and territories, HSBC helps connect customers to opportunities.

Corporate Banking provides international financial services solutions that support businesses ranging from large corporates to mid-market enterprises in a ariety of industry sectors all over the world. Leveraging the strength, scope and expertise of our global product network, Corporate Banking is positioned as an essential partner to large and mid-market enterprises seeking to maximise their potential internationally, offering streamlined business access to HSBC’s international network and broad range of market leading banking products and services.

We are currently seeking an ambitious individual to join this team in the role of IBT Relationship Manager (GCB6) - STA 2 - 6months
  • Join a fast moving team with an exciting client base. Get a first taste of a career as a frontline Corporate Banker
  • Manage and responsible for his/her own assigned Corporate client portfolio.
  • Participates in enhancing quality of customers services as well as internal processes
  • Maintain operational quality to act within policy guidelines and in line with both internal and external regulatory requirements
  • Support the Wholesale Banking management team in optimising the potential value of client relationships by processing the delivery of solutions, products and services appropriate to meet client needs through the appropriate channel
  • Contribute to the development of mutually beneficial relationships with clients
  • Ensure continuous and effective dialogue with counterparts across WSB and the wider Corporate / CMB business.
  • Adhere to the consistent application of Group policy and adherence to regulatory, financial, and legal standards to minimise business and reputational risks
  • Ensure responsibility for the delivery of efficient, accurate and timely processing of clients requests and transactions
  • Ensure losses through operational failings are minimised

To be successful in the role, you should meet the following requirements:
  • For internal HSBC staff only (2months STA: 1 Jun – 31 Jul 2017 and/or 6 months STA: 15 Oct 2017 – 15 April 2018)
  • Motivated, positive and eager to learn
  • Excellent verbal and written communication skills (English and Vietnamese)
  • Knowledge of the Bank’s operational procedures and systems
  • Proven track record in a client focused environment
  • Experience of working in a teamwork environment
  • Proven experience in identifying and managing the risks, issues and dependencies related to the business and in decision making
  • Customer service and team skills promoting an environment of co-operation and trust, overcoming resistance where encountered
  • An ability to get things done
  • Possess drive and resilience
  • Possess developed interpersonal skills
  • Possess planning, organisation and time management abilities

Closing date for application: 31 May 2017

For further information on application for this role, please visit our careers site and send your updated resume to [email protected]

You'll achieve more when you join HSBC.
www.hsbc.com.vn/careers


HSBC is committed to building a culture where all employees are valued, respected and opinions count. We take pride in providing a workplace that fosters continuous professional development, flexible working and opportunities to grow within an inclusive and diverse environment. Personal data held by the Bank relating to employment applications will be used in accordance with our Privacy Statement, which is available on our website.
Issued by HSBC Bank (Vietnam) Ltd.
 
Last edited:

NH.Nước ngoài Shinhanbank tuyển dụng vị trí Credit Card CCR Officer tại TP.HCM [01.06]

View attachment 9677Job Description

  • CIC inquiry
  • Check input data
  • Store applications
  • Check and verify application form
  • Approve or reject CIF and Card Application
  • Work internally with Sales Agent and externally with customer
  • Visual checking application and documents
  • Telephone and on-site verifying application and documents

Job Requirement

  • Bachelor of Economics, Banking, Business
  • At least 02 years in checking and verifying credit card application documents
  • Communication with open to criticism
  • Team work, treat people with respect
  • Good problem solving skill
  • Good English
  • Good computing skill

Apply at HERE


Deadline: 01.06.2017

Shinhanbank
 

NH.Nước ngoài Shinhanbank tuyển dụng vị trí Call Center tại TP.HCM [31.05]

View attachment 9676
Job Description
  • Handling incoming phone calls of customers through call center
  • Coordinate with relevant sections to handle customers’ complaints and questions

Job Requirement

  • At least 1 year of working experience in banking industry
  • Relevant experiences with good customer service mindset
  • Male is prefer
  • English fluency in speaking and writing, Korean language is an advantage.

Working time:

  • Shift: there are 4 shifts, shift will be alternated between employees in call center according to teamleader's assign. ( Will be discussed further during the interview).
  • Included: Saturday, Sunday, National Holiday.

Apply at HERE

Deadline: 31.05.2017


Explore your career with Shinhan talent network at Jobs & Job Search Advice, Employment & Careers | Shinhan Bank Vietnam

Shinhanbank
 

NH.Nước ngoài Shinhanbank tuyển dụng 30 vị trí QHKH bán lẻ tại TP.HCM, Bình Dương, Đồng Nai [31.05]

View attachment 9675

Job Description

We are hiring 30 Retail RMs for Sóng Thần, Binh Duong Branch, Dong Nai and Ho Chi Minh Branchs

• Build-up and maintain network relationship with individual customers.
• Ensure revenue growth and deliver excellent service
• Manage sales activities and customer relationships in order to fulfill commercial objectives.
• Deliver good service and consulting of consumer loan, credit card, deposit promotion.
• Prepare credit application, credit proposal package and other related documents that will be accelerated to appropriate credit approval discretion holder for final decision
• Frequently visit and entertain clients to build up relations, update business development as well as identify new business opportunities from existing relationships.
• Comply with bank's credit policies and standards, local laws and regulations regarding approval, reporting and documentation.

Job Requirement

Minimum of 2-year working experience in banking, and at least 1 year similar position with high network, experience with mortgage products (HOME LOAN, CAR LOAN, UNSECURE LENDING)
• Good communication, good negotiation skill
• Good background of Credit Assessment, Finance Analysis
• Fluent in written/spoken English or Korean is preferable
• Ability to work independently
• Possess strong communication skills and be a cohesive team player

Apply at HERE

Deadline: 31.05.2017

Shinhanbank
 

NH.Nước ngoài Bank Of India tuyển dụng vị trí Credit Marketing Staff tại TP.HCM [14.06]

View attachment 9610

Ho Chi Minh City Branch
Unit No.202 & 203, Saigon Trade Centre, 37, Ton Duc Thang Street, Dist-1, HCMC

Bank of India, Ho Chi Minh City Branch is seeking application from the experienced candidates for the filling vacancy of a Banking Marketing staff (Non managerial) having following eligibility criteria:
® Bachelor or higher degree from University in Finance and banking, economics and foreign trade;
® Minimum 2 - 3 years’ work experience in any local Bank as credit marketing staff (Relationship Manager);
® Strong communication skills in English having scored at least 800 in TOEIC test;
® Expert in Microsoft Office skill;
® Honest and hardworking,

KEY RESPONSIBILITIES:
a) The staff will be responsible for marketing various Retail loans products & business loan or project related loans to Small & Medium Enterprises. He/she will be accountable for the entire credit granting process.
b) Developing and maintaining customer relationship, approach new customers and conduct credit evaluation application.
c) Assessing overall Credit Eligibility of customer based on the financials and securities to be mortgaged & recommend the case to higher authority for approval/sanction.
d) Loan Documentations and creation of mortgage of securities with the Authority.
e) Achieving budget on profit in order to reach business target.
f) Evaluation of the assets to be mortgaged to the Bank.
g) periodic credit reviews of existing customers, and the assessment of the creditworthiness of potential customers
h) Cross selling of other products of the Bank to the customers.
Please submit your CV in English with recent passport size photograph. Please write your present salary & expected salary in the CV. Salary will be determined based on the experience as per the Local Laws. Shortlisted qualified candidates will be contacted for interview. CV & and documents shall not be returned to unsuccessful candidates. Interested candidate may apply to our email: [email protected].

Job application may also be handed at the Branch at 202 & 203, Saigon Trade Centre, 37, Ton Duc Thang Street, District-1, HCMC.

About Bank of India

Bank of India, established in 1906, is the 4th largest public sector Bank in India having a global business mix of USD 133 Bn. with a network of 5016 branches and 7,807 ATMs in India. The Bank has overseas presence in 22 foreign countries spread over 5 continents – with 61 offices including 5 Subsidiaries, 4 Representative Offices and 1 Joint Venture, at key banking and financial centres of the world viz., Tokyo, Singapore, Hong Kong, London, Jersey, Paris and New York.
 

NH.Nước ngoài Standard Chartered Bank Vietnam tuyển dụng nhiều vị trí tại TPHCM [30.04.2017]

Standard Chartered Bank (Vietnam) - Opportunities to work in a famous foreign bank

Standard Chartered PLC is a British multinational banking and financial services company headquartered in London. It operates a network of more than 1,200 branches and outlets across more than 70 countries and employs around 87,000 people. At Standard Chartered, you can GROW WITH US.

We are now looking for following positions based in Ho Chi Minh:

1. Business Development Executive (for team Credit Card, Personal Loan, Mortgage Loan, Priority)
2. Branch Sales & Service Executive
3. Client Service Executive
4. Relationship Manager
5. Teller


If you are determined to grow your career in banking industry, please send us your most updated CV to [email protected] with Subject: Apply for [Position]_[Full Name] or visit us at Careers - Standard Chartered Bank and apply online.

Deadline to apply: 30/04/2017

Standard Chartered is committed to diversity and inclusion. We believe that a work environment which embraces diversity will enable us to get the best out of the broadest spectrum of people to sustain strong business performance and competitive advantage. By building an inclusive culture, each employee can develop a sense of belonging, and have the opportunity to maximise their personal potential.


Standard Chartered Vietnam
 

NH.Nước ngoài Standard Chartered Bank Vietnam tuyển dụng nhiều vị trí tại Hà Nội & TPHCM [10.05.2017]


Standard Chartered Bank (Vietnam) - Opportunities to work in a famous foreign bank

Standard Chartered PLC is a British multinational banking and financial services company headquartered in London. It operates a network of more than 1,200 branches and outlets across more than 70 countries and employs around 87,000 people. At Standard Chartered, you can GROW WITH US.

We are now looking for following positions based both in Ha Noi & Ho Chi Minh

1. Business Development Executive (for team Credit Card, Personal Loan, Mortgage Loan, Priority)
2. Branch Sales & Service Executive
3. Client Service Executive
4. Relationship Manager
5. Teller


To apply, email your updated CV directly to:
- Ha Noi: [email protected]
- Ho Chi Minh: [email protected]
with Subject: Apply for [Position]_[Full Name]

Or visit www.sc.com/en/careers for more opportunities and apply online.

Deadline to apply: 10/05/2017

Standard Chartered is committed to diversity and inclusion. We believe that a work environment which embraces diversity will enable us to get the best out of the broadest spectrum of people to sustain strong business performance and competitive advantage. By building an inclusive culture, each employee can develop a sense of belonging, and have the opportunity to maximise their personal potential.


Standard Chartered Vietnam
 

NH.Nước ngoài ANZ tuyển dụng Chuyên viên tín dụng tại Hà Nội [10.05.2017]


* Vị trí: Chuyên viên tín dụng

* Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

* Địa điểm làm việc: Hà Nội

* Số lượng cần tuyển: 5


* Mô tả chi tiết công việc:

- Mở rộng và phát triển mạng lưới khách hàng
- Tư vấn tốt nhất cho Khách hàng về Khoản vay và mức lãi suất, hình thức thanh
toán
- Hướng dẫn Khách hàng làm thủ tục
- Thực hiện bán hàng theo các chỉ tiêu tháng
- Hỗ trợ dịch vụ khách hàng.
- Làm việc từ Thứ 2 -Thứ 6, Từ 8:30- 17:30 (Nghỉ Thứ 7 và CN)

* Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết:

- Nam/ Nữ tốt nghiệp trung cấp/ cao đẳng trở lên (sinh viên đang chờ lấy bằng), ngoại hình dễ nhìn
- Ưu tiên có kinh nghiệm sale tín dụng ở các ngân hàng, công ty tài chính tương đương.
- Nhiệt tình, ham học hỏi
- Chuyên nghiệp trong văn hóa trang phục và văn hóa giao tiếp
- Chăm chỉ, chịu khó, có ý thức cầu tiến
- Có kỹ năng giao tiếp, khả năng thuyết phục, kỹ năng thuyết trình trước đám đông

* Quyền lợi:

- Làm việc trong môi trường năng động, cạnh tranh
- Được đào tạo kiến thức về sản phẩm, nghiệp vụ tài chính ngân hàng và các kỹ năng mềm cơ bản

* Chế độ

- Ký hợp đồng sau thử việc, hưởng chế độ theo luật lao động
- Lương cứng phân theo mức: 4,5 triệu; 6 triệu; 8 triệu; 10 triệu (làm tốt 3 tháng tăng lương 1 lần)
- Lương cứng + thưởng cao tính theo kết quả hoàn thành.

Cách thức ứng tuyển: ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV cá nhân qua email: [email protected]

Hạn chót nộp hồ sơ: 10/05/2017

Liên hệ:
Ban Tín Dụng Tiêu Dùng:
Địa chỉ: Tầng 4,tòa nhà Golden Place , 99 Mễ Trì,Quận Nam Từ Liêm,Hà Nội.
Ms Trang - Team Leader
ĐT: 0918.68.98.91


ANZ
 
Last edited by a moderator:

NH.Nước ngoài Bank of India tuyển dụng Banking staff (Non managerial) tại TPHCM [15.05.2017]


Ho Chi Minh City Branch
Unit No.202 & 203, Saigon Trade Centre, 37, Ton Duc Thang Street, Dist-1, HCMC

Bank of India, Ho Chi Minh City Branch is seeking application from the experienced candidates for the filling vacancy of a Banking staff (Non managerial) having following eligibility criteria:

- Bachelor or higher degree from University in Finance and banking, economics and foreign trade;
- Sound knowledge about Banking law & practices in Vietnam and particularly guidelines issued by the State Bank of Vietnam;
- Minimum 1-2 years’ experience in compiling reports for submission to the State Bank of Vietnam as per Circular 31 (Circular-35 wef 1st Jan 2017);
- Strong communication skills in English having scored at least 800 in TOEIC test;
- Expert in Microsoft Office skill;
- Honest and hardworking

Please submit your CV in English with recent passport size photograph. Scope of work will be discussed at the time of interview. Salary will be determined based on the experience as per the Local Laws. Shortlisted qualified candidates will be contacted for interview. CV & and documents shall not be returned to unsuccessful candidates.Interested candidate may apply to our email: [email protected]. Job application may also be handed at the Branch at 202 & 203, Saigon Trade Centre, 37, Ton Duc Thang Street, District-1, HCMC.

About Bank of India
Bank of India, established in 1906, is the 4th largest public sector Bank in India having a global business mix of USD 133 Bn.
with a network of 5016 branches and 7,807 ATMs in India. The Bank has overseas presence in 22 foreign countries spread over 5 continents – with 61 offices including 5 Subsidiaries, 4 Representative Offices and 1 Joint Venture, at key banking and financial centres of the world viz., Tokyo, Singapore, Hong Kong, London, Jersey, Paris and New York.


Bank of India
 

NH.Nước ngoài ANZ tuyển dụng NV tư vấn tài chính cá nhân tại TPHCM - thu nhập HẤP DẪN [22.04.2017]


ANZ là ngân hàng Úc hàng đầu tại Châu Á. Chúng tôi đã hoạt động và phục vụ cộng đồng tại khu vực này hơn 30 năm qua. ANZ đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1993. Chìa khóa thành công của chúng tôi chính là cam kết đào tạo nhân viên hướng tới dịch vụ khách hàng thân thiện và chuyên nghiệp. ANZ nổi tiếng trong khu vực về sự hài lòng của khách hàng. Trên nền tảng kinh nghiệm tại khu vực và thị trường Việt Nam, nhân viên của chúng tôi am hiểu khách hàng Việt Nam cũng như khách hàng nước ngoài tại Việt Nam. Do đó nhân viên của chúng tôi có thể tư vấn, hỗ trợ khách hàng sử dụng các dịch vụ tài chính cá nhân hiệu quả.

Bộ phận Tín dụng cá nhân của ANZ đang có nhu cầu cần tuyển Nhân viên Tư vấn tài chính cá nhân để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của khách hàng cá nhân về sản phẩm của Ngân hàng.

Số lượng: 10 nhân viên

Thời gian làm việc: giờ hành chính (8h30-17h00), Thứ 7, Chủ nhật nghỉ

Nơi làm việc: 24C Phan Đăng Lưu, Q. Bình Thạnh, Tp.HCM

Thu nhập: lương căn bản (4.500.000VND – 10.000.000VND) + hoa hồng

Thu nhập thực nhận: bình quân từ 7- 15 triệu đồng/ 1 tháng

Mô tả công việc

- Giới thiệu và bán sản phẩm Thẻ tín dụng/ Vay ANZ
- Bảo đảm target được giao
- Hỗ trợ dịch vụ, chăm sóc khách hàng
- Hiểu rõ và tuân thủ chính sách tín dụng, quy tắc ứng xử và các quy định của ngân hàng.

Yêu cầu:

- Độ tuổi từ 18-26, không yêu cầu kinh nghiệm
- Tốt nghiệp Đại học/Cao đẳng chuyên ngành ngân hàng/ quản trị kinh doanh/ marketing và các chuyên ngành kinh tế nói chung.
- Năng động và yêu thích kinh doanh, giao tiếp với khách hàng
- Chịu khó, chịu được áp lực công việc, chăm chỉ và có tinh thần cầu tiến cao.
- Ưu tiên những ứng viên có kinh nghiệm bán hàng, dịch vụ hoặc tại vị trí tương đương tại các ngân hàng khác.

CÁC KỸ NĂNG HỌC ĐƯỢC:

- Kĩ năng bán hàng và giao tiếp tốt
- Kĩ năng giải quyết tình huống tốt
- Có khả năng chịu áp lực trong công việc, Phát triển bản thân.
- Những ứng viên được chọn sẽ được đào tạo về kiến thức sản phẩm ngân hàng và kỹ năng kinh doanh.

Cách thức ứng tuyển:

Ứng viên quan tâm gửi CV cá nhân về email: [email protected]

Hạn chót nộp hồ sơ: 22/04/2017

Thông tin liên hệ:

Ms Hồng Hà
Email: [email protected]
Mobile: 0935 204 092
Add: 6 Floor, Gilimex Building - 24C Phan Dang Luu St., Binh Thanh Dist., Ho Chi Minh City, Vietnam


ANZ
 

Featured resources

Featured resources

Top