ShinhanBank Thông báo tuyển dụng Chuyên viên Quan hệ Khách hàng Cá nhân (RO) tại Hà Nội [21.10]

The Banker

Super Moderator
Super Mod
21223
Ngân hàng Shinhan là một trong những Ngân hàng dẫn đầu trong lĩnh vực tài chính ở Hàn Quốc với mạng lưới hơn 1000 chi nhánh tại Hàn Quốc và 158 Chi nhánh tại 20 Quốc gia trên toàn thế giới.

Trong hơn 26 năm qua, Ngân hàng TNHH MTV Shinhan Việt Nam đã trở thành một trong những Ngân hàng nước ngoài lớn nhất tại Việt Nam với mạng lưới 36 Chi nhánh và Phòng giao dịch ở các thành phố lớn và trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi luôn không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ nhằm phục vụ Khách hàng một cách tốt nhất.

Hiện nay, để đáp ứng yêu cầu nhân sự cho kế hoạch phát triển kinh doanh, Ngân hàng Shinhan Việt Nam thông báo tuyển dụng nhân sự tại Hà Nội, nội dung cụ thể như sau:

Nơi làm việc: Hà Nội
Hạn chót nhận hồ sơ: 21/10/2019
Ứng viên gửi CV về địa chỉ email
: nguyenhanhdung@shinhan.com
Hotline hỗ trợ: 024 3226 3319 (Gặp Ms.Dung)
------

What You Will Do:
The role is to service the Emerging Affluent customer portfolio assigned to Relationship Officer and to provide customers with an easy and friendly customer experience. The role is responsible for meeting assigned targets such as New to Bank (NTB)/ Upgrade Customers, Assets under Administration (AUA) for the Emerging Affluent segment.
  • Meet assigned sales revenue target through the needs based introduction and proactive cross-selling of banking products
  • Meet assigned customer acquisition targets through proactive solicitation of new customers and seeking referrals from existing customers
  • Meeting assigned Assets Under Administration (AUA) target through new assets from existing as well as new customers
  • Deliver an outstanding experience to our customers; meet and exceed customer expectations
  • Engage customers and increase average number of products held by each client under portfolio in ensuring customer’s financial objectives are met
  • Adhere to bank’s compliance policy and ensure all transactions carried out on behalf of clients are within the stipulated parameters of the bank’s policy process flow.
What You Will Do:
  • Minimum of 1-year working experiences in sales, preferably in the financial service industry
  • Fluent in written/spoken English or Korean is preferable
  • Superior customer engagement skills
  • Diligent in delivering superior customer service
  • Highly results orientated with strong display discipline, perseverance and good attitude
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
☎ Hotline hỗ trợ: (097) 5151.777

Các thông tin hữu ích để bạn lựa chọn Ngân hàng này hoặc muốn ôn luyện thi đỗ Ngân hàng:
Nếu bạn muốn cập nhật và tìm kiếm công việc khác một cách tự động hãy cài đặt Ứng dụng U&Bank để theo dõi chủ động các tin tuyển dụng Ngân hàng mới nhất trên Toàn Quốc:
CHÚC CÁC BẠN THÀNH CÔNG !
 
Chỉnh sửa lần cuối:
Back
Bên trên